de ‘hoe dan’ Academy

we zorgen voor succesvolle campagnes

Jouw klanten, donateurs, burgers en ook patiënten zijn meer connected en geïnformeerd dan ooit. Weet je jouw marketinginspanningen op het juiste moment hun aandacht te grijpen en jouw merk voortdurend te tonen en te promoten? Om een dergelijk effect te bereiken, moet je gehele customer journey digitaal transformeren en verbinden. Wij begrijpen wat de complexiteiten en kansen van connected digital marketing zijn en hoe deze vorm van marketing kan worden uitgevoerd. We willen jouw helpen de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen en leveren effectieve en gave  digitale-marketingoplossingen.

bereik je doelgroep met de juiste content

Content Marketing Services

Wanneer een jouw bedrijf content marketing inzet, moet de focus altijd liggen op het voldoen aan de behoeften van de prospect of klant. Zodra we de behoeften van de klant hebben geïdentificeerd, helpen we jouw met het ontwikkelen van effectieve content. Van case studies, whitepapers, blogs, e-mailnieuwsbrieven, video, infographics tot andere vormen van inhoud. Verbeter je resultaten.

Vergroot de kwantiteit en kwaliteit van jouw leads. Optimaliseer de samenwerking tussen uw marketing en sales. Onze Content Marketing Services zullen helpen dat mogelijk te maken.

een goede campagne is het fundament voor leadwerving en leadnurturing

Leadwerving

Jouw ambitie is ons startpunt. Wij formuleren een glasheldere doelstelling voor een succesvolle campagne.
En dan starten we met werven. Zorgvuldig kiezen we ingrediënten: de beste tools en het meest effectieve bereik. Klanten wil je bereiken met de juiste boodschap, op het juiste moment en via het juiste medium.

Een goede campagne bestaat uit meerdere contactmomenten. Dit vraagt een juiste keuze voor en balans tussen cross mediale middelen en media die elkaar versterken.Zo maken wij voor jou de beste mediamix. Daarbij zullen wij het continue monitoren en zullen wij continue optimaliseren. Daarmee realiseren wij het gewenste resultaat. 

Doelgroep analyse

Persona en customer journey mapping

De doelgroepanalyse speelt een belangrijke rol in het formuleren en optuigen van jouw online groei strategie. Het doel van de doelgroepanalyse is om te onderzoeken welke groep het meest waarschijnlijk jouw product gaat kopen. En dat is precies watje doen. Via focusgroep workshops, kwantitatief en kwalitatief onderzoek voeren wij doelgroepanalyse uit waarin we voornamelijk te weten willen komen met welke problemen, bezwaren, weerstanden of taken de doelgroep rondloopt.Wat we concreet voor je kunnen doen zijn persona’s maken en zijn of haar journey in kaart brengen.

gave titel

Conversie-optimalisatie

Je communiceert natuurlijk al heel veel, maar hoe effectief is het precies, en waar laat je laaghangend fruit liggen? Wij helpen je om je Google Analytics omgeving professioneel in te richten met de juiste doelen en funnels, installeren Google Tag Manager, en duiken in je data. We zien altijd snel hogere resultaten door te propositie-testen, A/B testen en andere analyses te doen, waarmee je supersnel goed inzicht krijgt in waar bij jullie de optimalisatie-kansen. Zo word je elke dag effectiever, zónder steeds meer te hoeven adverteren.

Zoekmachine marketing

SEO, SEA en Google Grants

Vrijwel elke customer journey start bij een zoekopdracht in Google ( en in sommige gevallen Bing). We begrijpen dan ook volledig dat je zichtbaar wilt zijn bij relevante zoekopdrachten en wilt inhaken op de verschillende belangrijke momenten in de klantreis. We helpen je graag om je complete online vindbaarheid naar een hoog niveau te tillen! Dit kan door beter vindbaar te zijn in de organische zoekresultaten door deze te optimaliseren: SEO. Maar ook door het inzetten van (betaalde) advertenties: SEA. Voor non-profits is er een speciale variant met advertentiebudget van $10.000 beschikbaar: Google Ads Grants. We kunnen helpen bij de aanvraag en het optimaal benutten van het beschikbare advertentiebudget. Naast het optimaliseren van je online vindbaarheid, helpen we je ook graag om heel waardevolle marketinginformatie te halen uit al je SEO en SEA data. Want wat zegt het zoekgedrag over jouw propositie? Door slim gebruik te maken van zoek-data, kun je je content en propositie een flinke boost geven!

EEN PLATFORM MET SLIMME DIGITALE TOOLS

Digital Activation PLatform

Je kent het wel, je hebt een campagne, wilt daar een effectiviteitsslag overheen leggen, maar dat kost te veel tijd en te veel geld. Dat is nu voorbij! Wij bieden een platform boordevol slimme digitale tools om jouw succes te ondersteunen. Stuk voor stuk tools die hun waarde bewezen hebben en die gevraagd worden door de ontvanger. En wat nou het mooie is: elke tool is in te zetten als losse module, voor een korte tijd en voor een kleine investering.Hieronder zie je welke tools er op dit moment zijn. En daaronder zie je de abonnementen-opbouw. Lees er hier alles over.

Hoe doet jouw organisatie het op het vlak van digitale klantervaring?

Doe het digitalcustomer experience assessment

Doe het assessment